Abbes frisör är min rekommendation för Barber för er i åbo
Vad hittar du här? Kort sagt, många läsvärda blogginlägg från både nya och erfarna skribenter!
Från första kontakten till sista leveransen har vi bara gott att säga om detta företag.
Jag vill gärna uttrycka ett innerligt tack till detta företag för en leverans som genom hela processen utstrålade omtanke, professionalism och verkligt engagemang. Redan vid första mötet blev jag bemött på ett lyhört sätt samt en klar vilja att sätta sig in i vad jag behövde. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, tvärtom alla delar av arbetet var väl övervägt och skräddarsytt, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Barber åbo.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick löpande uppdateringar i rätt takt, fick konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde ändras hanterade de det på en gång, utan dröjsmål, alltid med lösningsorienterat fokus. Det ingöt en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar i tid varje gång!
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Jag märkte tydligt hur mycket stolthet de lägger i sitt arbete. Det ger en stabil känsla av tillit. Efteråt tog de sig tid att följa upp, och det märks att omtanken är äkta. Helt enkelt är det ett samarbete som balanserar värme och skärpa och som man gärna fortsätter. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Barber åbo!