Abbes frisör är min rekommendation för Barber för er i hybo

Abbes frisör är min rekommendation för Barber för er i hybo

På bloggen väntar en rad intressanta inlägg från många olika skribenter.

Jag blev imponerad och talar bara gott om det här företaget!

Jag vill gärna uttrycka ett innerligt tack till detta företag för ett arbete som genom hela processen utstrålade omtanke, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid första mötet bemöttes jag av ett lyhört bemötande samt en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag behövde. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, tvärtom varje moment var väl övervägt och skräddarsytt, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Barber hybo.

Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, hade tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde ändras hanterade de det på en gång, utan omvägar, alltid med en konstruktiv inställning. Det skapade en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.

Vi levererar enligt plan varje gång!

Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Det blir snabbt tydligt att de bryr sig om hantverket. Det blir lätt att känna sig lugn och säker. Efteråt tog de sig tid att följa upp, och det märks att omtanken är äkta. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Barber hybo!
Rulla till toppen