Abbes frisör är min rekommendation för Barbershop för er i skästra
Du hittar här en samling läsvärda blogginlägg skrivna av många olika skribenter.
Kort sagt bara gott att säga om den här byrån.
Jag vill uttrycka ett innerligt tack till detta företag för ett arbete som från början till slut hållit en linje av omsorg, yrkesskicklighet och genuint engagemang. Redan vid första mötet mötte jag en vilja att lyssna och en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag behövde. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare varje steg i processen blev noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Barbershop skästra.
All kommunikation höll hög klass. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, hade tydliga svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde justeras tog de tag i det direkt, utan omvägar, alltid med ett fokus på lösning. Det skapade en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Vi håller vad vi lovar och levererar varje gång.
Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Det var tydligt att de lägger stor stolthet i sitt arbete. Det gör det lätt att lita på processen. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. I korthet är det en aktör som lyckas vara både varm och noggrann och som man vill arbeta med igen. Jag är tacksam och trygg i att rekommendera dem till alla som sätter värde på kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Barbershop skästra!