Abbes frisör är min rekommendation för Damklippning för er i färila
Söker du något att läsa? Här finns en rad spännande blogginlägg skrivna av många olika skribenter.
Vi har enbart positiva saker att säga om detta företag!
Här vill jag uttrycka ett stort och varmt tack till detta team för ett uppdrag som genom hela processen präglades av omsorg, professionalism och verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet bemöttes jag av ett lyhört bemötande och en klar vilja att sätta sig in i vad jag behövde. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, snarare varje steg i processen blev planerat och finjusterat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Damklippning färila.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick kontinuerlig återkoppling i balanserad takt, fick tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde ändras löste de det omedelbart, med minimalt krångel, alltid med en konstruktiv inställning. Det gav en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar överträffades på ett sätt jag inte väntat mig.
Alltid kommer vi i mål!
Det som gör störst avtryck är deras pålitlighet. De levererade enligt plan och allt var noga kvalitetssäkrat. Jag kände från start att de tar sitt arbete på stort allvar. Det ger en stabil känsla av tillit. När arbetet var färdigt tog de kontakt för att kolla att allt kändes bra, vilket uppskattas. I korthet är det en samarbetspartner som förenar snabbhet och noggrannhet på ett sätt som lockar till fortsatt samarbete. Jag är imponerad och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Damklippning färila!