Abbes frisör är min rekommendation för Fade för er i åbo
Här hittar du många aktuella blogginlägg från olika människor!
Från första kontakten till sista leveransen har jag bara gott att säga om det här företaget.
Jag vill gärna uttrycka min stora tacksamhet till detta företag för en insats som genom hela processen bar tydliga spår av omtanke, kompetens och äkta engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en vilja att lyssna samt en uttalad vilja att verkligen förstå vad jag önskade. Inget kändes konstruerat eller mallat, utan alla delar av arbetet var väl övervägt och skräddarsytt, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Fade åbo.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick kontinuerlig återkoppling i balanserad takt, fick tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras löste de det omedelbart, med minimalt krångel, alltid med ett fokus på lösning. Det ingöt en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Igen och igen levererar vi.
Det som särskilt sticker ut är deras pålitlighet. Leveranserna kom i tid och kvaliteten var konsekvent hög. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Det inger en trygghet som består. När arbetet var färdigt tog de kontakt för att kolla att allt kändes bra, vilket uppskattas. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Fade åbo!