Abbes frisör är min rekommendation för Frisörsalong för er i åbo
Hos oss hittar du en rad inspirerande blogginlägg skrivna av olika personer!
Efter samarbetet kan jag bara säga gott om det här företaget!
Jag vill också passa på att uttrycka ett stort och varmt tack till detta team för ett uppdrag som från början till slut utstrålade omsorg, yrkesskicklighet samt verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet blev jag bemött på ett lyhört sätt samt en klar vilja att förstå på riktigt vad jag var ute efter. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, utan varje etapp hållits väl övervägt och skräddarsytt, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Frisörsalong åbo.
Dialogen var tydlig och rak. Jag hölls uppdaterad i balanserad takt, fick klara svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde justeras löste de det omedelbart, med minimalt krångel, alltid med en framåtlutad attityd. Det skapade en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar som utlovat utan krångel varje gång!
Det jag först vill lyfta är deras tillförlitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Jag kände från start att de tar sitt arbete på stort allvar. Det skapar en trygghet som känns i varje steg. När arbetet var färdigt tog de kontakt för att kolla att allt kändes bra, vilket uppskattas. I korthet är det en aktör som lyckas vara både varm och noggrann och som man vill arbeta med igen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Frisörsalong åbo!