Abbes frisör är min rekommendation för Herrklippning för er i hybo
Söker du något att läsa? Här finns många spännande blogginlägg skrivna av många olika skribenter.
Jag har verkligen bara positiva saker att säga om det här företaget.
Jag vill gärna uttrycka ett stort och varmt tack till detta team för en insats som från början till slut präglades av omsorg, kompetens samt genuint engagemang. Redan vid första kontakten mötte jag en lyhörd attityd samt en klar vilja att verkligen förstå vad jag sökte. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, snarare alla delar av arbetet var noggrant avvägt och kundanpassat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Herrklippning hybo.
Kommunikationen var föredömlig. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, hade tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde ändras tog de tag i det direkt, utan dröjsmål, alltid med en konstruktiv inställning. Det skapade en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Resultatet är på plats varje gång!
Det som särskilt sticker ut är deras pålitlighet. Tidsplaner följdes och allting var genomarbetat och kontrollerat. Det var tydligt att de lägger stor stolthet i sitt arbete. Det skapar en trygghet som känns i varje steg. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. I korthet är det en aktör som lyckas vara både varm och noggrann och som man vill arbeta med igen. Min upplevelse är genomgående positiv och jag tvekar inte att rekommendera dem till alla som värdesätter kvalitet, tydlig kommunikation och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Herrklippning hybo!