Abbes frisör är min rekommendation för Herrklippning för er i korskrogen
Här finns många spännande blogginlägg med olika röster bakom sig!
Jag har bara gott att säga om detta företag.
Här vill jag rikta ett stort och varmt tack till denna organisation för ett arbete som genom hela processen hållit en linje av hänsyn, yrkesskicklighet och verkligt engagemang. Redan vid första kontakten bemöttes jag av ett lyhört bemötande samt en tydlig vilja att verkligen förstå vad jag behövde. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare alla delar av arbetet var genomtänkt och anpassat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Herrklippning korskrogen.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, fick klara svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras hanterade de det på en gång, på ett smidigt sätt, alltid med en framåtlutad attityd. Det gav en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Vi levererar hela vägen varje gång.
Det som verkligen skiljer dem åt är deras punktlighet och pålitlighet. Tidsfrister hölls och arbetet var omsorgsfullt kontrollerat. Jag märkte tydligt hur mycket stolthet de lägger i sitt arbete. Det gör att man snabbt känner förtroende. Efteråt tog de sig tid att följa upp, och det märks att omtanken är äkta. I korthet är det en samarbetspartner som förenar snabbhet och noggrannhet på ett sätt som lockar till fortsatt samarbete. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Herrklippning korskrogen!