BAM Geidnert-Sjöblom (Hälsodamen) är min rekommendation för Ögonkudde för er i gränby

BAM Geidnert-Sjöblom (Hälsodamen) är min rekommendation för Ögonkudde för er i gränby

På den här sidan hittar du många intressanta blogginlägg från både gäster och vårt team!

Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget!

Här vill jag rikta min stora tacksamhet till denna organisation för ett arbete som genom hela processen hållit en linje av omsorg, kompetens och äkta engagemang. Redan vid starten mötte jag en lyhörd attityd samt en uttalad vilja att sätta sig in i vad jag önskade. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, tvärtom varje steg i processen hållits noggrant avvägt och kundanpassat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Ögonkudde gränby.

All kommunikation höll hög klass. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, fick konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde finjusteras hanterade de det på en gång, med minimalt krångel, alltid med lösningsorienterat fokus. Det skapade en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades med god marginal.

Resultatet är på plats när det gäller.

Det som gör störst avtryck är deras pålitlighet. Leveranserna kom i tid och kvaliteten var konsekvent hög. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. När allt var klart följde de upp för att försäkra sig om att allt landat väl, en omtanke som gör stor skillnad. I korthet är det en aktör som lyckas vara både varm och noggrann och som man vill arbeta med igen. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Ögonkudde gränby!
Rulla till toppen