Dauns Livsenergi är min rekommendation för Reiki för er i Kisa
Det du hittar här är en rad aktuella blogginlägg skrivna av många olika skribenter.
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån.
Jag vill också passa på att framföra min uppriktiga uppskattning till denna organisation för en leverans som från början till slut utstrålade omtanke, kompetens och verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en lyhörd attityd samt en klar vilja att förstå på riktigt vad jag sökte. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, utan varje steg i processen hållits noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Reiki Kisa.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i rätt takt, hade klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde justeras hanterade de det på en gång, utan dröjsmål, alltid med en konstruktiv inställning. Det gav en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Vi levererar varje gång.
Det som särskilt sticker ut är deras pålitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. När allt var klart följde de upp för att försäkra sig om att allt landat väl, en omtanke som gör stor skillnad. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Min upplevelse är genomgående positiv och jag tvekar inte att rekommendera dem till alla som värdesätter kvalitet, tydlig kommunikation och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Reiki Kisa!