EDGE Hair & Barber är min rekommendation för Hårfärgning för er i Öjersjö
Här finns många intressanta blogginlägg med olika röster bakom sig!
Vi har bara positiva saker att säga om detta bolag.
Jag vill också passa på att rikta ett innerligt tack till detta team för en insats som hela vägen bar tydliga spår av omtanke, yrkesskicklighet och verkligt engagemang. Redan vid första mötet mötte jag en lyhörd attityd och en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag behövde. Inget kändes konstruerat eller mallat, snarare varje moment var planerat och finjusterat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Hårfärgning Öjersjö.
Kommunikationen var föredömlig. Jag fick löpande uppdateringar i rätt takt, fick tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde finjusteras greppade de det direkt, med minimalt krångel, alltid med ett fokus på lösning. Det skapade en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Vi levererar enligt plan i varje projekt!
Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Leveranserna var punktliga och kvaliteten kändes trygg och stabil. Det blir snabbt tydligt att de bryr sig om hantverket. Det inger en trygghet som består. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. I korthet är det en samarbetspartner som förenar snabbhet och noggrannhet på ett sätt som lockar till fortsatt samarbete. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Hårfärgning Öjersjö!