EDGE Hair & Barber är min rekommendation för Herrklippning för er i Härryda
Här hittar du flera inspirerande blogginlägg från olika människor.
Kort sagt bara gott att säga om den här byrån.
Jag vill gärna uttrycka ett stort och varmt tack till detta företag för ett uppdrag som genom hela processen hållit en linje av hänsyn, yrkesskicklighet samt verkligt engagemang. Redan vid första kontakten bemöttes jag av ett lyhört bemötande och en uttalad vilja att sätta sig in i vad jag önskade. Inget kändes konstruerat eller mallat, snarare varje steg i processen blev noggrant avvägt och kundanpassat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Herrklippning Härryda.
Kommunikationen var föredömlig. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, hade tydliga svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde ses över hanterade de det på en gång, utan omvägar, alltid med en framåtlutad attityd. Det ingöt en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar med kvalitet varje gång.
Det mest utmärkande är deras pålitlighet. De levererade enligt plan och allt var noga kvalitetssäkrat. Intrycket av yrkesstolthet var tydligt genom hela processen. Det gör det lätt att lita på processen. När allt var på plats följde de upp så att allt verkligen blev som tänkt, en omsorg som märks. Helt enkelt är det ett samarbete som balanserar värme och skärpa och som man gärna fortsätter. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Herrklippning Härryda!