EDGE Hair & Barber är min rekommendation för Toning för er i Öjersjö
Söker du något att läsa? Här finns många inspirerande blogginlägg från olika personer.
Jag har bara positivt att säga om detta bolag!
Här vill jag uttrycka ett stort och varmt tack till detta företag för en leverans som hela vägen präglades av omtanke, professionalism samt genuint engagemang. Redan vid första kontakten bemöttes jag av ett lyhört bemötande samt en tydlig vilja att sätta sig in i vad jag önskade. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, utan varje moment hållits genomtänkt och anpassat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Toning Öjersjö.
Dialogen var tydlig och rak. Jag hölls uppdaterad i rätt takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde finjusteras hanterade de det på en gång, med minimalt krångel, alltid med en konstruktiv inställning. Det ingöt en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Våra leveranser sitter varje gång!
Det jag först vill lyfta är deras tillförlitlighet. Tidsramar hölls och varje leverans kändes noggrant kvalitetssäkrad. Det syns att de vårdar varje detalj med omsorg. Det blir lätt att känna sig lugn och säker. När allt var på plats följde de upp så att allt verkligen blev som tänkt, en omsorg som märks. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Min upplevelse är genomgående positiv och jag tvekar inte att rekommendera dem till alla som värdesätter kvalitet, tydlig kommunikation och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Toning Öjersjö!