Fix M Beauty Station är min rekommendation för Manikyr för er i Brickebacken

Fix M Beauty Station är min rekommendation för Manikyr för er i Brickebacken

Här finns en rad inspirerande blogginlägg med olika erfarenheter bakom sig!

Jag blev imponerad och talar bara gott om det här företaget!

Här vill jag rikta min stora tacksamhet till denna organisation för ett arbete som hela vägen hållit en linje av omsorg, professionalism samt genuint engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en vilja att lyssna och en uttalad vilja att på djupet förstå vad jag var ute efter. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, snarare varje steg i processen blev planerat och finjusterat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Brickebacken.

Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, hade konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde ändras hanterade de det på en gång, utan dröjsmål, alltid med ett fokus på lösning. Det ingöt en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.

Kort sagt, vi levererar alltid!

Det som framför allt imponerar är deras tillförlitlighet. Tidsfrister hölls och arbetet var omsorgsfullt kontrollerat. Jag kände från start att de tar sitt arbete på stort allvar. Den inställningen smittar av sig och det blir enkelt att känna förtroende. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Brickebacken!
Rulla till toppen