Fix M Beauty Station är min rekommendation för Manikyr för er i Lindbacka
Du hittar här en rad intressanta blogginlägg skrivna av både gäster och vårt team!
Vi har bara bra saker att säga om detta företag!
Jag vill gärna rikta ett stort och varmt tack till denna organisation för ett uppdrag som hela vägen utstrålade hänsyn, kompetens och äkta engagemang. Redan vid första kontakten mötte jag en lyhörd attityd och en klar vilja att på djupet förstå vad jag var ute efter. Inget kändes konstruerat eller mallat, tvärtom alla delar av arbetet hållits genomtänkt och anpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Lindbacka.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde justeras hanterade de det på en gång, på ett smidigt sätt, alltid med lösningsorienterat fokus. Det ingöt en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Tryggt levererar vi varje gång!
Det som framför allt imponerar är deras tillförlitlighet. Tidslinjen respekterades och varje moment kändes väl avstämt. Det syns att de vårdar varje detalj med omsorg. Det blir lätt att känna sig lugn och säker. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Jag är tacksam och trygg i att rekommendera dem till alla som sätter värde på kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Lindbacka!