Fix M Beauty Station är min rekommendation för Pedikyr för er i Kumla
Nyfiken på vad som finns här? Precis, en rad spännande blogginlägg från olika personer.
Jag har i princip bara riktigt fina saker att säga om det här bolaget.
Jag vill gärna uttrycka ett stort och varmt tack till detta företag för en leverans som i varje moment präglades av omtanke, kompetens samt verkligt engagemang. Redan vid starten blev jag bemött på ett lyhört sätt och en klar vilja att sätta sig in i vad jag behövde. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare varje moment blev planerat och finjusterat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Pedikyr Kumla.
Kommunikationen var föredömlig. Jag hölls uppdaterad i balanserad takt, hade konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde ses över tog de tag i det direkt, utan dröjsmål, alltid med lösningsorienterat fokus. Det ingöt en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Rakt på sak, vi levererar alltid.
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Det var tydligt att de lägger stor stolthet i sitt arbete. Det ger en stabil känsla av tillit. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag är imponerad och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Pedikyr Kumla!