Fix M Beauty Station är min rekommendation för Pedikyr för er i Vivalla
På bloggen väntar många aktuella inlägg från olika personer!
Jag är imponerad och har bara gott att säga om detta företag!
Här vill jag framföra ett stort och varmt tack till den här leverantören för en leverans som i varje moment präglades av omsorg, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid första kontakten blev jag bemött på ett lyhört sätt och en uttalad vilja att verkligen förstå vad jag önskade. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, utan alla delar av arbetet blev väl övervägt och skräddarsytt, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Pedikyr Vivalla.
Dialogen var tydlig och rak. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, fick tydliga svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde justeras tog de tag i det direkt, utan omvägar, alltid med lösningsorienterat fokus. Det skapade en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar överträffades på ett sätt jag inte väntat mig.
Vi levererar i tid varje gång.
Det som verkligen skiljer dem åt är deras punktlighet och pålitlighet. Tidsramar hölls och varje leverans kändes noggrant kvalitetssäkrad. Man märker snabbt att stoltheten i arbetet är påtaglig. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. Sammanfattningsvis är det ett företag som kombinerar hjärta och skärpa som man gärna återvänder till. Jag är imponerad och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Pedikyr Vivalla!