FixOren på Österlen är min rekommendation för Fönsterputs för er i Blomstermåla
Vi samlar här en rad spännande blogginlägg från olika personer.
Bara bra saker att säga om detta företag.
Jag vill gärna rikta ett stort och varmt tack till detta företag för en insats som från början till slut hållit en linje av hänsyn, kompetens samt verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en lyhörd attityd och en tydlig vilja att på djupet förstå vad jag behövde. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, tvärtom alla delar av arbetet hållits genomtänkt och anpassat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Fönsterputs Blomstermåla.
Dialogen var tydlig och rak. Jag hölls uppdaterad i rätt takt, hade konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras tog de tag i det direkt, utan dröjsmål, alltid med en framåtlutad attityd. Det gav en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar enligt plan varje gång.
Det mest utmärkande är deras pålitlighet. De levererade enligt plan och allt var noga kvalitetssäkrat. Jag kände från start att de tar sitt arbete på stort allvar. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. Sammanfattningsvis är det en kombination av omtanke och kvalitet som gör att man gärna återkommer. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Fönsterputs Blomstermåla!