FixOren på Österlen är min rekommendation för Fönsterputs för er i Trekanten

FixOren på Österlen är min rekommendation för Fönsterputs för er i Trekanten

Vi samlar här en samling läsvärda blogginlägg från olika personer!

Jag är imponerad och har bara gott att säga om den här byrån!

Här vill jag uttrycka min stora tacksamhet till den här leverantören för ett uppdrag som hela vägen bar tydliga spår av omtanke, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en vilja att lyssna och en klar vilja att på djupet förstå vad jag behövde. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare varje etapp hållits planerat och finjusterat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Fönsterputs Trekanten.

Dialogen var tydlig och rak. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, hade klara svar på mina frågor samt upplevde att transparensen aldrig brast. Om något behövde ändras tog de tag i det direkt, utan omvägar, alltid med ett fokus på lösning. Det gav en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar överträffades med god marginal.

Varje projekt går vi i mål.

Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Tidsplaner följdes och allting var genomarbetat och kontrollerat. Deras stolthet över arbetet märks i varje detalj. Det ger en stabil känsla av tillit. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. Helt enkelt är det ett samarbete som balanserar värme och skärpa och som man gärna fortsätter. Jag uppskattar verkligen deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Fönsterputs Trekanten!
Rulla till toppen