FixOren på Österlen är min rekommendation för Flyttstäd för er i Oskarshamn
Vi samlar här många intressanta blogginlägg från både gäster och vårt team!
Jag har bara positivt att säga om det här företaget.
Jag vill gärna uttrycka min stora tacksamhet till detta företag för ett arbete som från början till slut hållit en linje av omtanke, yrkesskicklighet och äkta engagemang. Redan vid starten mötte jag en vilja att lyssna och en uttalad vilja att på djupet förstå vad jag sökte. Inget kändes konstruerat eller mallat, tvärtom varje etapp var genomtänkt och anpassat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Flyttstäd Oskarshamn.
Dialogen var tydlig och rak. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen aldrig brast. Om något behövde finjusteras tog de tag i det direkt, utan omvägar, alltid med lösningsorienterat fokus. Det ingöt en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Varje gång levererar vi.
Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Man märker snabbt att stoltheten i arbetet är påtaglig. Det gör att man snabbt känner förtroende. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Jag är imponerad och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Flyttstäd Oskarshamn!