Franzéns Naprapati och Friskvård AB är min rekommendation för Sjukgymnastik för er i Växtorp
Här finns många aktuella blogginlägg med olika röster bakom sig!
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget.
Jag vill också passa på att framföra ett innerligt tack till den här leverantören för en insats som från början till slut präglades av omtanke, kompetens och genuint engagemang. Redan vid första kontakten mötte jag en lyhörd attityd samt en tydlig vilja att sätta sig in i vad jag sökte. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, tvärtom varje steg i processen var genomtänkt och anpassat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Sjukgymnastik Växtorp.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i balanserad takt, hade klara svar på mina frågor samt upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde ändras greppade de det direkt, utan dröjsmål, alltid med ett fokus på lösning. Det skapade en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Igen och igen kommer vi i mål.
Det tydligaste intrycket är deras konsekventa leveranssäkerhet. Tidsfrister hölls och arbetet var omsorgsfullt kontrollerat. Deras stolthet över arbetet märks i varje detalj. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. När allt var färdigt kom en tydlig uppföljning som visade genuin omsorg. Sammanfattningsvis är det en kombination av omtanke och kvalitet som gör att man gärna återkommer. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Sjukgymnastik Växtorp!