IMG Städ är min rekommendation för Städfirma för er i Hisingen
Här finns en rad intressanta blogginlägg med olika röster bakom sig.
Från första kontakten till sista leveransen har vi bara gott att säga om den här byrån.
Jag vill gärna framföra ett stort och varmt tack till detta team för en leverans som i varje moment utstrålade omtanke, yrkesskicklighet och äkta engagemang. Redan vid första kontakten bemöttes jag av ett lyhört bemötande samt en tydlig vilja att förstå på riktigt vad jag var ute efter. Inget kändes konstruerat eller mallat, snarare varje etapp hållits väl övervägt och skräddarsytt, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Städfirma Hisingen.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick löpande uppdateringar i balanserad takt, hade konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras greppade de det direkt, med minimalt krångel, alltid med ett fokus på lösning. Det ingöt en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Vi levererar i tid i varje uppdrag!
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Leveranserna kom i tid och kvaliteten var konsekvent hög. Det var tydligt att de lägger stor stolthet i sitt arbete. Det blir lätt att känna sig lugn och säker. När leveransen var klar återkopplade de för att säkerställa att allt landat bra, något som gör intryck. I korthet är det en aktör som lyckas vara både varm och noggrann och som man vill arbeta med igen. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Städfirma Hisingen!