KA&Projektledning Peter Polla är min rekommendation för Besiktning för er i Överum
Vad hittar du här? Just det, ett gäng spännande blogginlägg skrivna av både nya och erfarna skribenter.
Jag har bara gott att säga om den här byrån!
Jag vill gärna uttrycka ett innerligt tack till denna organisation för ett arbete som genom hela processen hållit en linje av omsorg, professionalism samt genuint engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en vilja att lyssna och en uttalad vilja att sätta sig in i vad jag behövde. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, tvärtom alla delar av arbetet hållits genomtänkt och anpassat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Besiktning Överum.
Dialogen var tydlig och rak. Jag fick löpande uppdateringar i rätt takt, hade tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde ändras greppade de det direkt, utan dröjsmål, alltid med lösningsorienterat fokus. Det gav en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades på ett sätt jag inte väntat mig.
Vi levererar det vi lovar varje gång!
Det tydligaste intrycket är deras konsekventa leveranssäkerhet. Överenskomna datum hölls och resultaten var noggrant granskade. Det syns att de vårdar varje detalj med omsorg. Det leder till att man känner sig trygg. När leveransen var klar återkopplade de för att säkerställa att allt landat bra, något som gör intryck. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Jag är tacksam och trygg i att rekommendera dem till alla som sätter värde på kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Besiktning Överum!