Kropp & Själ Massage är min rekommendation för Reiki för er i Mölnlycke
Hos oss hittar du många läsvärda blogginlägg skrivna av olika personer!
Jag har helt enkelt bara mycket gott att säga om det här bolaget!
Jag vill uttrycka ett innerligt tack till detta team för ett arbete som genom hela processen bar tydliga spår av hänsyn, yrkesskicklighet samt äkta engagemang. Redan vid första mötet mötte jag en vilja att lyssna samt en klar vilja att verkligen förstå vad jag behövde. Inget kändes konstruerat eller mallat, tvärtom varje etapp hållits planerat och finjusterat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Reiki Mölnlycke.
Dialogen var tydlig och rak. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, hade klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde finjusteras hanterade de det på en gång, utan dröjsmål, alltid med en framåtlutad attityd. Det gav en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Våra leveranser sitter varje gång!
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Det var tydligt att de lägger stor stolthet i sitt arbete. Det leder till att man känner sig trygg. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. Sammanfattningsvis en partner som är både lyhörd och noggrann och som man gärna rekommenderar vidare. Jag vill varmt rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Reiki Mölnlycke!