Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manicure för er i Ängelholm
Söker du något att läsa? Här finns flera intressanta blogginlägg från många olika skribenter.
Jag hittar bara bra saker att säga om detta företag.
Här vill jag uttrycka ett innerligt tack till den här leverantören för ett uppdrag som från början till slut utstrålade hänsyn, yrkesskicklighet och verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet bemöttes jag av ett lyhört bemötande och en klar vilja att förstå på riktigt vad jag sökte. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare alla delar av arbetet var genomtänkt och anpassat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Manicure Ängelholm.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick löpande uppdateringar i balanserad takt, fick konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde ändras greppade de det direkt, utan dröjsmål, alltid med en konstruktiv inställning. Det skapade en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Vi tar det i mål varje gång.
Det som gör störst avtryck är deras pålitlighet. Leveranserna var punktliga och kvaliteten kändes trygg och stabil. Man märker snabbt att stoltheten i arbetet är påtaglig. Det gör det lätt att lita på processen. När leveransen var klar återkopplade de för att säkerställa att allt landat bra, något som gör intryck. I korthet är det en aktör som lyckas vara både varm och noggrann och som man vill arbeta med igen. Jag är imponerad och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manicure Ängelholm!