Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manicure för er i Kristianstad
Här hittar du en rad aktuella blogginlägg från olika människor.
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget.
Jag vill uttrycka min stora tacksamhet till den här leverantören för ett uppdrag som hela vägen utstrålade omsorg, professionalism och verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en lyhörd attityd samt en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag önskade. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, utan varje etapp blev väl övervägt och skräddarsytt, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Manicure Kristianstad.
Kommunikationen var föredömlig. Jag hölls uppdaterad i balanserad takt, fick konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde ändras tog de tag i det direkt, på ett smidigt sätt, alltid med ett fokus på lösning. Det ingöt en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar överträffades på ett sätt jag inte väntat mig.
Alltid levererar vi.
Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Leveranserna var punktliga och kvaliteten kändes trygg och stabil. Intrycket av yrkesstolthet var tydligt genom hela processen. Det skapar en trygghet som känns i varje steg. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Jag vill varmt rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manicure Kristianstad!