Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manicure för er i Malmö
Du hittar här en rad intressanta blogginlägg skrivna av många olika skribenter.
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån.
Jag vill uttrycka ett stort och varmt tack till detta team för ett arbete som från början till slut bar tydliga spår av omtanke, professionalism samt verkligt engagemang. Redan vid starten blev jag bemött på ett lyhört sätt och en tydlig vilja att sätta sig in i vad jag behövde. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, utan varje steg i processen blev genomtänkt och anpassat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Manicure Malmö.
All kommunikation höll hög klass. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, hade klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde finjusteras löste de det omedelbart, på ett smidigt sätt, alltid med ett fokus på lösning. Det skapade en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Vi löser det och levererar varje gång!
Det som verkligen skiljer dem åt är deras punktlighet och pålitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Intrycket av yrkesstolthet var tydligt genom hela processen. Det bygger ett förtroende som håller över tid. När arbetet var färdigt tog de kontakt för att kolla att allt kändes bra, vilket uppskattas. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Jag är tacksam och trygg i att rekommendera dem till alla som sätter värde på kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manicure Malmö!