Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manicure för er i Ystad

Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manicure för er i Ystad

Här finns en rad spännande blogginlägg med olika röster bakom sig.

Jag har i princip bara mycket gott att säga om den här byrån.

Jag vill också passa på att rikta min stora tacksamhet till detta företag för en leverans som i varje moment utstrålade hänsyn, kompetens samt genuint engagemang. Redan vid starten bemöttes jag av ett lyhört bemötande samt en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag önskade. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare alla delar av arbetet blev planerat och finjusterat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Manicure Ystad.

Kommunikationen var föredömlig. Jag hölls uppdaterad i balanserad takt, fick tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde finjusteras tog de tag i det direkt, utan dröjsmål, alltid med lösningsorienterat fokus. Det ingöt en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.

Dag ut och dag in levererar vi!

Det som gör störst avtryck är deras pålitlighet. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Det var tydligt att de lägger stor stolthet i sitt arbete. Det gör att man snabbt känner förtroende. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Min upplevelse är genomgående positiv och jag tvekar inte att rekommendera dem till alla som värdesätter kvalitet, tydlig kommunikation och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manicure Ystad!
Rulla till toppen