Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manikyr för er i Eslöv
På bloggen väntar flera läsvärda inlägg skrivna av både gäster och vårt team.
Kort sagt bara gott att säga om det här företaget.
Här vill jag framföra min uppriktiga uppskattning till den här leverantören för ett arbete som från början till slut utstrålade omtanke, yrkesskicklighet samt genuint engagemang. Redan vid starten mötte jag en vilja att lyssna samt en klar vilja att verkligen förstå vad jag önskade. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, tvärtom varje etapp var genomtänkt och anpassat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Eslöv.
Kommunikationen var föredömlig. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, fick tydliga svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde ses över hanterade de det på en gång, med minimalt krångel, alltid med en framåtlutad attityd. Det ingöt en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Leveransen sitter när det gäller!
Det jag först vill lyfta är deras tillförlitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Jag märkte tydligt hur mycket stolthet de lägger i sitt arbete. Det gör att man snabbt känner förtroende. När arbetet var färdigt tog de kontakt för att kolla att allt kändes bra, vilket uppskattas. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Eslöv!