Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manikyr för er i Kävlinge
Du hittar här en rad inspirerande blogginlägg skrivna av många olika skribenter.
Bara bra saker att säga om den här byrån.
Jag vill gärna uttrycka ett innerligt tack till detta företag för en leverans som i varje moment präglades av omtanke, professionalism samt genuint engagemang. Redan vid starten mötte jag en vilja att lyssna och en klar vilja att på djupet förstå vad jag sökte. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, utan varje steg i processen hållits planerat och finjusterat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Kävlinge.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde finjusteras löste de det omedelbart, utan dröjsmål, alltid med en konstruktiv inställning. Det ingöt en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
När det gäller levererar vi!
Det tydligaste intrycket är deras konsekventa leveranssäkerhet. De levererade enligt plan och allt var noga kvalitetssäkrat. Deras stolthet över arbetet märks i varje detalj. Det bygger ett förtroende som håller över tid. När allt var på plats följde de upp så att allt verkligen blev som tänkt, en omsorg som märks. Helt enkelt är det ett samarbete som balanserar värme och skärpa och som man gärna fortsätter. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Kävlinge!