Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manikyr för er i Kristianstad

Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manikyr för er i Kristianstad

Det du hittar här är många aktuella blogginlägg från olika personer!

Kort sagt enbart positivt att säga om det här företaget!

Jag vill gärna uttrycka min stora tacksamhet till denna organisation för en leverans som från början till slut hållit en linje av omsorg, kompetens och genuint engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en lyhörd attityd samt en uttalad vilja att sätta sig in i vad jag önskade. Inget kändes konstruerat eller mallat, tvärtom alla delar av arbetet var noggrant avvägt och kundanpassat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Kristianstad.

Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i lagom takt, hade konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde ses över tog de tag i det direkt, på ett smidigt sätt, alltid med en framåtlutad attityd. Det gav en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar överträffades på ett sätt jag inte väntat mig.

År efter år håller vi leveransen.

Det första man lägger märke till är deras pålitlighet. De levererade enligt plan och allt var noga kvalitetssäkrat. Det blir snabbt tydligt att de bryr sig om hantverket. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. Efter avslutat uppdrag säkerställde de att allt blev rätt, vilket gav extra trygghet. Helt enkelt är de ett gäng som är både snabba och noggranna och som man gärna återvänder till. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Kristianstad!
Rulla till toppen