Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Manikyr för er i Malmö
Vi samlar här många inspirerande blogginlägg från många olika skribenter.
Jag hittar bara bra saker att säga om detta företag.
Jag vill gärna framföra ett stort och varmt tack till detta team för ett arbete som genom hela processen utstrålade omsorg, yrkesskicklighet och genuint engagemang. Redan vid första mötet mötte jag en vilja att lyssna samt en klar vilja att sätta sig in i vad jag behövde. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, tvärtom alla delar av arbetet blev noggrant avvägt och kundanpassat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Malmö.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i rätt takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras löste de det omedelbart, utan omvägar, alltid med en konstruktiv inställning. Det skapade en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar överträffades på ett sätt jag inte väntat mig.
Vi levererar enligt plan varje gång!
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Tidslinjen respekterades och varje moment kändes väl avstämt. Det blir snabbt tydligt att de bryr sig om hantverket. Det bygger ett förtroende som håller över tid. De återkom efter slutfört arbete för att bekräfta att allt fungerade, en omtanke som är värdefull. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Malmö!