Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Nageltrång för er i Ystad
Söker du något att läsa? Här finns en rad läsvärda blogginlägg från många olika skribenter!
Jag kan bara säga positiva saker om den här byrån.
Jag vill också passa på att rikta min uppriktiga uppskattning till detta företag för en insats som från början till slut hållit en linje av omsorg, kompetens och äkta engagemang. Redan vid första mötet blev jag bemött på ett lyhört sätt samt en tydlig vilja att sätta sig in i vad jag önskade. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, snarare alla delar av arbetet hållits noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Nageltrång Ystad.
All kommunikation höll hög klass. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, hade tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras greppade de det direkt, på ett smidigt sätt, alltid med en konstruktiv inställning. Det ingöt en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Vi slutför varje uppdrag!
Det som framför allt imponerar är deras tillförlitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Det leder till att man känner sig trygg. När allt var färdigt kom en tydlig uppföljning som visade genuin omsorg. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Jag uppskattar verkligen deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Nageltrång Ystad!