Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Naglar för er i Ängelholm
Du hittar här en samling inspirerande blogginlägg skrivna av både gäster och vårt team.
Kort sagt inget annat än gott att säga om detta företag!
Jag vill framföra min uppriktiga uppskattning till detta team för ett uppdrag som hela vägen utstrålade hänsyn, professionalism och genuint engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en lyhörd attityd och en klar vilja att förstå på riktigt vad jag önskade. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, utan varje moment hållits planerat och finjusterat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Naglar Ängelholm.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, fick tydliga svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde ändras tog de tag i det direkt, utan dröjsmål, alltid med en konstruktiv inställning. Det skapade en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att bli väl omhändertagen, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi ger resultat varje gång!
Det som verkligen skiljer dem åt är deras punktlighet och pålitlighet. Tidsfrister hölls och arbetet var omsorgsfullt kontrollerat. Jag kände från start att de tar sitt arbete på stort allvar. Det inger en trygghet som består. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. Helt enkelt är det ett samarbete som balanserar värme och skärpa och som man gärna fortsätter. Jag vill varmt rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Naglar Ängelholm!