Marcias Naglar och Fotvård (Swedish International Medicals AB) är min rekommendation för Pedikyr för er i Kristianstad
På den här sidan hittar du flera läsvärda blogginlägg från olika personer.
Kort sagt bara gott att säga om det här företaget!
Jag vill rikta min uppriktiga uppskattning till detta team för ett arbete som genom hela processen bar tydliga spår av hänsyn, professionalism och äkta engagemang. Redan vid det första samtalet blev jag bemött på ett lyhört sätt och en uttalad vilja att verkligen förstå vad jag var ute efter. Inget kändes konstruerat eller mallat, snarare varje etapp hållits planerat och finjusterat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Pedikyr Kristianstad.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i rätt takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde ses över tog de tag i det direkt, utan omvägar, alltid med en framåtlutad attityd. Det skapade en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar det som utlovats varje gång!
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Tidsramar hölls och varje leverans kändes noggrant kvalitetssäkrad. Deras stolthet över arbetet märks i varje detalj. Det gör att man snabbt känner förtroende. När leveransen var klar återkopplade de för att säkerställa att allt landat bra, något som gör intryck. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Pedikyr Kristianstad!