Monas Skönhetsvård AB är min rekommendation för Manikyr för er i Nacka
Här hittar du en rad inspirerande blogginlägg skrivna av olika människor.
Efter samarbetet kan jag bara säga gott om det här företaget!
Jag vill gärna uttrycka ett innerligt tack till den här leverantören för en leverans som i varje moment hållit en linje av hänsyn, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en vilja att lyssna samt en klar vilja att sätta sig in i vad jag önskade. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, tvärtom varje steg i processen blev noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Nacka.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick löpande uppdateringar i rätt takt, hade konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen aldrig brast. Om något behövde ses över hanterade de det på en gång, utan dröjsmål, alltid med en konstruktiv inställning. Det gav en trygghet som känns ovanligt stark, en känsla av att ha rätt partner vid sin sida, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar som utlovat från start till mål varje gång.
Det som gör störst avtryck är deras pålitlighet. Överenskomna datum hölls och resultaten var noggrant granskade. Intrycket av yrkesstolthet var tydligt genom hela processen. Den inställningen smittar av sig och det blir enkelt att känna förtroende. När leveransen var klar återkopplade de för att säkerställa att allt landat bra, något som gör intryck. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Jag är imponerad och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Nacka!