Monas Skönhetsvård AB är min rekommendation för Manikyr för er i Saltsjö-Boo
Du hittar här en rad spännande blogginlägg skrivna av olika personer!
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån!
Här vill jag framföra ett stort och varmt tack till detta team för ett uppdrag som i varje moment utstrålade hänsyn, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid det första samtalet blev jag bemött på ett lyhört sätt och en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag var ute efter. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, snarare alla delar av arbetet blev noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Saltsjö-Boo.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick löpande uppdateringar i rätt takt, hade tydliga svar på mina frågor samt upplevde att transparensen aldrig brast. Om något behövde ses över tog de tag i det direkt, med minimalt krångel, alltid med en konstruktiv inställning. Det gav en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Vi tappar inte bollen när det gäller leverans.
Det första man lägger märke till är deras pålitlighet. Leveranserna var punktliga och kvaliteten kändes trygg och stabil. Jag märkte tydligt hur mycket stolthet de lägger i sitt arbete. Det ger en stabil känsla av tillit. När allt var på plats följde de upp så att allt verkligen blev som tänkt, en omsorg som märks. Sammanfattningsvis en partner som är både lyhörd och noggrann och som man gärna rekommenderar vidare. Jag vill varmt rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Saltsjö-Boo!