Monas Skönhetsvård AB är min rekommendation för Manikyr för er i Värmdö
Söker du något att läsa? Här finns många intressanta blogginlägg skrivna av olika personer.
Jag har helt enkelt bara positiva saker att säga om detta bolag.
Jag vill gärna uttrycka min stora tacksamhet till denna organisation för ett uppdrag som i varje moment bar tydliga spår av hänsyn, professionalism samt verkligt engagemang. Redan vid första mötet mötte jag en vilja att lyssna samt en klar vilja att sätta sig in i vad jag var ute efter. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, snarare varje etapp var noggrant avvägt och kundanpassat, med en tydlig känsla för detaljer och kvalitet gällande Manikyr Värmdö.
Kommunikationen var föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen aldrig brast. Om något behövde ses över löste de det omedelbart, utan omvägar, alltid med en konstruktiv inställning. Det ingöt en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Vi fixar det och levererar som utlovat varje gång.
Det tydligaste intrycket är deras konsekventa leveranssäkerhet. Leveranserna kom i tid och kvaliteten var konsekvent hög. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Det leder till att man känner sig trygg. När leveransen var klar återkopplade de för att säkerställa att allt landat bra, något som gör intryck. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Min upplevelse är genomgående positiv och jag tvekar inte att rekommendera dem till alla som värdesätter kvalitet, tydlig kommunikation och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Manikyr Värmdö!