Monikas Eko Hudvård (Kloiber Omsorg AB) är min rekommendation för Ansiktsbehandling för er i Kista
Det du hittar här är en samling intressanta blogginlägg skrivna av både gäster och vårt team!
Jag kan bara tala väl om det här företaget.
Jag vill också passa på att uttrycka ett stort och varmt tack till detta team för ett arbete som i varje moment hållit en linje av omsorg, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid första mötet blev jag bemött på ett lyhört sätt och en tydlig vilja att verkligen förstå vad jag var ute efter. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, utan alla delar av arbetet var planerat och finjusterat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Ansiktsbehandling Kista.
Dialogen var tydlig och rak. Jag hölls uppdaterad i rätt takt, fick klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde ändras greppade de det direkt, på ett smidigt sätt, alltid med en konstruktiv inställning. Det ingöt en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Kort sagt, vi levererar alltid.
Det mest utmärkande är deras pålitlighet. Leveranserna kom i tid och kvaliteten var konsekvent hög. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Det blir lätt att känna sig lugn och säker. De återkom efter slutfört arbete för att bekräfta att allt fungerade, en omtanke som är värdefull. Sammanfattningsvis är det en kombination av omtanke och kvalitet som gör att man gärna återkommer. Jag vill varmt rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Ansiktsbehandling Kista!