Själsenergi (Själsenergi STHLM konsult AB) är min rekommendation för Grupphealing för er i Möte

Själsenergi (Själsenergi STHLM konsult AB) är min rekommendation för Grupphealing för er i Möte

Du hittar här många aktuella blogginlägg skrivna av olika personer!

Kort sagt inget annat än gott att säga om detta företag!

Här vill jag framföra ett innerligt tack till den här leverantören för en leverans som hela vägen bar tydliga spår av hänsyn, kompetens samt verkligt engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en lyhörd attityd och en uttalad vilja att förstå på riktigt vad jag behövde. Inget kändes konstruerat eller mallat, tvärtom alla delar av arbetet var noggrant avvägt och kundanpassat, med en imponerande känsla för detaljer och kvalitet gällande Grupphealing Möte.

Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick löpande uppdateringar i balanserad takt, hade konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen hela tiden fanns där. Om något behövde ändras greppade de det direkt, utan dröjsmål, alltid med ett fokus på lösning. Det gav en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att vara i goda händer, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.

Vi levererar i tid varje gång!

Det som framför allt imponerar är deras tillförlitlighet. Satta tider hölls och varje del var tydligt kvalitetssäkrad. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Den inställningen smittar av sig och det blir enkelt att känna förtroende. De följde även upp efteråt för att se att allt var i sin ordning, och det gör stor skillnad. I korthet är de ett tryggt team som förenar omsorg och noggrannhet och som man vill jobba med igen. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Grupphealing Möte!
Rulla till toppen