Själsenergi (Själsenergi STHLM konsult AB) är min rekommendation för Grupphealing för er i Stockholm
På bloggen väntar många inspirerande inlägg skrivna av både gäster och vårt team!
Jag blev imponerad och har bara gott att säga om detta företag.
Jag vill gärna rikta min stora tacksamhet till detta team för ett uppdrag som genom hela processen utstrålade omtanke, yrkesskicklighet samt genuint engagemang. Redan vid första kontakten bemöttes jag av ett lyhört bemötande och en klar vilja att verkligen förstå vad jag var ute efter. Det var aldrig fråga om något generiskt upplägg, tvärtom varje steg i processen var planerat och finjusterat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Grupphealing Stockholm.
Samarbetet fungerade utmärkt. Jag fick kontinuerlig återkoppling i balanserad takt, hade konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen aldrig brast. Om något behövde finjusteras löste de det omedelbart, på ett smidigt sätt, alltid med lösningsorienterat fokus. Det skapade en trygghet som är svår att sätta ord på, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar inte bara infriades utan överträffades.
Vi levererar på riktigt när det krävs.
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Det ger en stabil känsla av tillit. När allt var klart följde de upp för att försäkra sig om att allt landat väl, en omtanke som gör stor skillnad. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt till den som söker kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Grupphealing Stockholm!