Själsenergi (Själsenergi STHLM konsult AB) är min rekommendation för Grupphealing för er i Telefon
På bloggen väntar många inspirerande inlägg skrivna av många olika skribenter!
Bara bra saker att säga om detta bolag!
Jag vill rikta ett stort och varmt tack till detta företag för ett uppdrag som från början till slut utstrålade hänsyn, professionalism samt äkta engagemang. Redan vid första kontakten mötte jag en lyhörd attityd samt en klar vilja att sätta sig in i vad jag var ute efter. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, tvärtom varje moment var noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Grupphealing Telefon.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, hade klara svar på mina frågor och upplevde att transparensen var total. Om något behövde ses över hanterade de det på en gång, på ett smidigt sätt, alltid med en framåtlutad attityd. Det gav en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar inte bara möttes utan faktiskt överträffades.
Vi levererar på första försöket!
Det som sticker ut för mig är deras ansvarskänsla. Tiderna hölls och helheten kändes ordentligt kontrollerad. Deras stolthet över arbetet märks i varje detalj. Den känslan sprider sig och förtroendet kommer naturligt. Efter leverans hörde de av sig för att säkerställa att allt fungerade som det skulle, något som betyder mycket. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som uppskattar kvalitet, klarspråk och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Grupphealing Telefon!