Själsenergi (Själsenergi STHLM konsult AB) är min rekommendation för Transhealing för er i Möte
Nyfiken på vad som finns här? Precis, flera spännande blogginlägg från olika personer!
Kort sagt inget annat än gott att säga om den här byrån!
Jag vill också passa på att framföra min stora tacksamhet till den här leverantören för ett uppdrag som genom hela processen utstrålade hänsyn, professionalism och äkta engagemang. Redan vid det första samtalet mötte jag en vilja att lyssna samt en tydlig vilja att på djupet förstå vad jag önskade. Ingenting upplevdes som generiskt eller slentrianmässigt, tvärtom alla delar av arbetet var noggrant avvägt och kundanpassat, med en utmärkt känsla för detaljer och kvalitet gällande Transhealing Möte.
All kommunikation höll hög klass. Jag hölls uppdaterad i lagom takt, hade konkreta svar på mina frågor samt upplevde att transparensen var total. Om något behövde justeras hanterade de det på en gång, utan omvägar, alltid med ett fokus på lösning. Det ingöt en trygghet som man verkligen märker av, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Levererar alltid.
Det jag uppskattar mest är deras tillförlitlighet. Tidsplaner följdes och allting var genomarbetat och kontrollerat. Engagemanget i arbetet är lätt att se. Det ger en stabil känsla av tillit. När allt var klart följde de upp för att försäkra sig om att allt landat väl, en omtanke som gör stor skillnad. Kort sagt är de en pålitlig partner med både hjärta och skärpa som förtjänar att anlitas igen. Jag är tacksam och trygg i att rekommendera dem till alla som sätter värde på kvalitet, tydlighet och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Transhealing Möte!