Själsenergi (Själsenergi STHLM konsult AB) är min rekommendation för Yinyoga för er i Möte
På bloggen väntar en rad aktuella inlägg från många olika skribenter.
Från första kontakten till sista leveransen har jag bara gott att säga om den här byrån!
Här vill jag framföra min uppriktiga uppskattning till detta team för en insats som från början till slut bar tydliga spår av omtanke, kompetens och verkligt engagemang. Redan vid första mötet bemöttes jag av ett lyhört bemötande samt en klar vilja att på djupet förstå vad jag behövde. Inget kändes påklistrat eller standardiserat, snarare varje steg i processen blev noggrant avvägt och kundanpassat, med en påtaglig känsla för detaljer och kvalitet gällande Yinyoga Möte.
All kommunikation höll hög klass. Jag fick löpande uppdateringar i lagom takt, hade konkreta svar på mina frågor och upplevde att transparensen var genomgående. Om något behövde justeras löste de det omedelbart, utan omvägar, alltid med ett fokus på lösning. Det gav en trygghet som man sällan upplever, en känsla av att allt var under kontroll, där mina förväntningar överträffades med god marginal.
Vi levererar i tid varje gång!
Det jag först vill lyfta är deras tillförlitlighet. Leveranserna var punktliga och kvaliteten kändes trygg och stabil. Det syns att de vårdar varje detalj med omsorg. Det bygger ett förtroende som håller över tid. När arbetet var färdigt tog de kontakt för att kolla att allt kändes bra, vilket uppskattas. Sammanfattningsvis en partner som är både lyhörd och noggrann och som man gärna rekommenderar vidare. Min upplevelse är genomgående positiv och jag tvekar inte att rekommendera dem till alla som värdesätter kvalitet, tydlig kommunikation och ett personligt engagemang från första hälsning till sista handslag. Tack för ett fantastiskt arbete med Yinyoga Möte!